Fri!

Fri från avslag! 
4kg kvar att gå ner till startvikt. (Skiter högaktningsfullt i vikten tills vi slutat amma)
Att mysa med sin bebis är fantastiskt! 

Nu ska jag bara försöka få bebis att sova vid ett bra tillfälle så jag kan få till det med mannen också så är jag en glad mamma! 

Man tror att allt kommer vara detsamma med sin partner men det är inte det. Man hinner knappt med pussar och kramar! Kärlek finns där men tillfällen att visa det fysiskt är svårt. Men jag har börjat vänja mig vid mammalivet och blir sakta men säkert bättre på att visa min uppskattning till honom :) Han är min riddare i rustning ibland! 

Vår son kan ibland vara riktigt kinkig hos mig och det räcker att min man (pappan) tar honom så tystnar han fort och gnället byts ut mot leenden. Han är fantastisk min man!
Kategori:
1 Kmp :

skriven

Härligt att det går bättre.

Svar: Två steg framåt och ett steg tillbaka är det ungefär. Man smälter allt med tiden.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: