Rätt månad!

Herregud, det är februari. Månaden då vårt barn är förväntat att komma ut! 

Jag har problem med tid. Samtidigt som jag vill föda helst nu på studs, så känner jag att jag har saker som jag måste hinna med. (Snarare vill försöka hinna med). Saker i jobbet, saker privat och allt däremellan. 

Mannen här hemma är underbar på nästan alla sätt och vis. Lagar mat, handlar och tar hand om mig. Kom hem med blommor till mig igår (nämnde sen att det var specialpris, haha). Det enda jag saknar är mer närhet. Mer kramar, mer pussar och sex. Vi har nog inte haft sex på snart två månader och jag inser att det snart är nu eller aldrig. Okej, inte på riktigt, men efter en förlossning är man inte jättesugen på sex och därför vill jag passa på. Men jag tror att mannen tycker det är för läskigt nu när vi är så nära och magen är ivägen. Så det är bara hålla ut. Men vi ska tillbaka till sex sen när vår lilla busunge är ute. När vi är tillbaka på banan igen så att säga. 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: