3 månader senare

Pendlar mellan 54-55kg beroende på hur mycket godis jag stoppat i mig dagen innan. 
Blir lite ledsen när jag ser att jag fortfarande ser gravid ut. Ser ju magen sticka ut i de flesta tröjorna trots att det är storleken större. Men samtidigt orkar jag inte träna så jag får väl skylla mig själv... Men det kan ske blir bättre nu i sommar? Äta bättre och röra på sig mer. 
Visst, kroppen ändrar sig efter en graviditet, men jag är ju bara drygt tre kilo från min startvikt och jag trodde nog aldrig att jag skulle ha en hängmage efter förlossningen. Tänkte att jag är ju ung, borde kunna gå tillbaka hyfsat i form? 

Såhär ser iallafall snittet ut. Varken bu eller bä. Ska tejpa till nästa år så får jag väl utvärdera det då. 
Kategori:
1 Anonym:

skriven

Jag själv har haft stor hjälp av Mamma mage-appen. Det går ut på att man spänner magen några minuter om dagen. Känns inte som träning, men gör underverk!

Svar: Får hoppas det hjälper! Har varit lite slarvig men ska skärpa till mig.
Lilla jag

2 Anonym:

skriven

Och jag som skrev kommentaren ovan finns på bloggen Vänta lite till :)

3 Åsa:

skriven

Grattis till sonen! Jag fick själv en dotter för två år sedan via akut snitt, och jag vill bara tipsa dig om cicatrix om du är intresserad av att ärret ska synas så lite som möjligt. Det funkade otroligt bra på mig! Dyrt men väldigt drygt, jag använde två tuber. Lycka till med träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: